vineri, 6 iunie 2008

targul de training si conceptul de balance scorecard

uite ca inca nu ploua, asa ca am lipsit o perioada.totusi, am avut curiozitatea sa merg, saptamana trecuta, la targul de training. cum am intrat am fost intampinata de atmosfera de completa blazare a ultimei zile de targ. am trecut peste raceala rastita a persoanei de la receptie care in loc de primire m-a intampinat circumpect si cu intrabarea : 'cum, nu ati downloadat formularul de pe internet?! pai atunci nu primiti catalogul nostru gratuit!' ...pai daca e gratuit, cum se distribuie el? in fine, nu ma complic, accept compromisul si vreau sa intru la targ chiar si asa.

m-am dus convinsa sa particip la unul din seminariile sustinute de catre una din companiile de top din domeniul trainingului. intru, ma asez. un domn vag transpirat avea probleme cu tehnologia. incepe prin a ne intreba daca suntem familiarizati cu conceptul de balance scorecard. deoarece ne-a promis sa aflam in urma prezentarii sale am ramas din curiozitate. am stat cuminte, a livrat in varianta 'in viteza' cateva slideuri care nu contineau insa explicatia cu pricina. desi mi-am propus sa rezist eroic pana la sfarsit, am iesit inainte cu aproximativ 10 minute din prezentare, neputandu-mi opri impulsul de a casca de cateva ori.
am ales impolitetea mai mica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu