vineri, 6 iunie 2008

ecologia si Diva Porsche sau ecologia si brandul personal

ma intreb daca conceptul de ecologie a fost inventat recent. pentru ca eu imi amintesc vremurile celor 3R din clasa a IV-a cand colectam hartie, sticle si borcane sau ieseam la curatenie in parc.

cu toate astea mi se pare ca multi se comporta de parca ecologia e un concept nou, inventat de curand si care trebuie musai promovat, pentru a avea, nu-i asa, o vizibilitate nationala mai mare. si cine altcineva poate face asta decat vedetele?
- cine sunt vedetele?
- pai, daca rasfoim paginile oricarui tabloid o sa le vedem acolo. s-au ridicat dintre noi, prin propriile puteri.
- a, ce puteri?
- hai sa vedem : o marire de sani aici, un sex oral cu un procuror acolo, o vanataie conjugala, sau, de ce nu, perioadele de sarcina, nastere si botez, ridicate la rang de interes national.
- buuun, si ce urmeaza dupa toate astea?
- cum ce? campanii media: salvati-o pe Teodora, fiica Lianei Stanciu, salvati dunarea, delta, balenela albastre, sau ursii koala.

In acelasi timp dau sa rasfoiesc si eu ziare auto ramase convenabil la toaleta. pe coperta, intr-o pereche de chiloti care (sper ca) imita doar pielea, Mihaela Radulescu isi prezenta masina favorita, in care am vazut-o de cateva ori prin oras. Articolul se chema Diva Porsche. Mi-a explicat Silviu ca Porsche e masina care consuma, deci, implicit polueaza aproximativ cat 2-3 masini de oras.

Acum, eu cetateanul de rand stau si ma intreb unde e confuzia : ce face o diva, daca nu ceva la moda? pe langa asta, desigur ca orice e necesar pentru propriul brand personal!

Ei, bine ca nu-s la moda rachetele nucleare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu