sâmbătă, 16 octombrie 2010

Romanii de la TEDx

Ma bucur nespus si sunt mandra ca ieri am ascultat, am stat alaturi si am discutat cat se poate de relaxat cu romani care fac o diferenta semnificativa nu doar in Romania, ci si in lume.

Putem asadar fi mandrii de:
- Raluca Van Staden, care nu doar s-a intors in Romania, dar a inventat o metoda simpla si rapida de depistare a cancerului intr-o faza de prematura;
- Radu Tatucu, care dupa ce a studiat la cateva institutii de prestigiu mondial este dornic sa puna umarul la reconstructia Romaniei;
- Adrian Stoica, cel care nu doar ca stie cum va arata lumea peste 100 de ani, dar participa activ la asta in calitatea sa de cercetator NASA;
- Catalin Stefanescu, cel dispus sa caute valori in cele mai neobisnuite locuri si care a venit la Bucuresti sa trezeasca ‘cultura’ din atipire;
- Adrian Bejan, care ne-a demonstrat academic, la nivelul celor 16 doctorate acordate in 11 state, mai stiintific decat majoritatea coplesitoare poate duce care este legatura dintre sport si stiinta;
- Andrei Rosu, cel de care am aflat determinarea de a fi parinte si un sot de calitate te poate duce nu doar intr-un maraton la Polul Nord, ci si in jurul lumii pentru macar un an;
- Mihai Panaitescu cel care ne-a explicat intr-un stil caracteristic varstei ca dupa ce a contribuit la confortul si stilul unora dintre automobilele pe care unii dintre noi le conducem, poate sa-si ia rolul la intrebari;
- Oana Pellea a trezit in noi emotia vietii cu exemple dragi si apropiate ei.


I-am aplaudat pe toti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu