marți, 20 mai 2008

am jucat la bursa

deseori m-am intrebat de unde vine expresia 'am jucat la bursa'. ca om de business, mi se parea firesc ca expresia consacrata sa fie 'am investit pe bursa'...

ei, asa ca zilele trecute, neavand o traba mai buna - evident - decid ca a sosit timpul sa investesc la bursa. am luat-o catinel, am studiat rezultatele financiare ale companiilor, evolutia lor in ultimul an, 6 luni si 3 luni, raportarile curente si tranzactiile cu persoanele initiate...am discutat cu un broker, cu care m-am contrazis, in doua zile mi-a dat dreptate, dar am procedat conform recomandarii.

dupa ce am pierdut cca. 10% din valoarea investita, am inteles insfarsit sintagma si m-am luminat si eu : am jucat la bursa!

2 comentarii:

  1. pentru ca am probleme cu indexarea in motorul de cautare, ma plang tot mie - am pierdut la jocul pe bursa inca o zi

    RăspundețiȘtergere
  2. astazi am invatat ceva : piata bursiera e mult prea volatila, iar un castig, fie el cat de mic trebuie acceptat la momentul oportun. atat!

    RăspundețiȘtergere