Mereu m-am intrebat ce sta in spatele sloganului Altex : "cel mai mic pret din Romania"
N-am aflat, dar macar am devenit radical adepta sloganului contrar : "dai un ban, dar stai in fata!"
Da, am indraznit sa ma avant in epopeea unei comenzi on-line la Altex, in incercarea de a face tatlui meu o surpriza-cadou. Surpriza a fost ca nu a primit cadoul.
Desi am platit cu cardul produsul, acesta a intarziat sa apara, adica nu avea de gand sa apara deloc. Sau asa a rezultat din conversatia enervata a operatoarei pe segmentul on-line, care zacea pe o plaja exotica si imi preciza ca a binevoit sa raspunda la tefeon, desi era in concediu.
Cu mare greu si scandal, am recuperat banii.
Mi-a ramas un gust amar aceasta experienta, care in mod tragic m-a aruncat inapoi in timp cu cel putin 20 de ani, cand ne inghesuiam sa cumparam orice, daca era coada.
Asa ca, decat sa va faceti de ras, mai bine dai un ban, dar stai in fata! Altex or sa vanda (cat se mai poate) la cel mai mic pret din Romania, la care eu, mai bine nu mai cumpar!
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Stimata doamna,
RăspundețiȘtergereDupa atata timp de la "eventiment", va rog sa acceptati scuzele mele in numele colegei care nu s-a ridicat la nivelul asteptarilor Dvs.
Sper ca niciodata nu-i prea tarziu pentru a cere scuze.
Suntem intr-o continua perfectionare in dorinta de a oferi o experienta placuta fiecarui vizitator sau cumparator Altex.ro
Cu toate acestea avem cumparatori care ne provoaca sa ne depasim limitele. Uneori reusim, alteori trebuie sa recunoastem ca nu reusim. Aceste experiente "triste" atat pentru cumparator cat si pentru noi ne invata ca pe viitor sa respectam mai mult dorintele cumparatorilor, dar tinand cont si de realitate.
De ce zic « tinand cont si de realitate »?
In multe cazuri cu toata bunavointa noastra de a servi cumparatorii nostrii, realitatea nu ne permite sa le indeplinim dorintele cu aceeasi viteza ca cea a gandului.
Consider ca problmea a fost comunicarea si acest lucru a dus la nesincronizarea cu dorintele cumparatorului.
Depunem eforturi sa eliminam aceste deficiente si sa imbuntatatim aceasta comunicare, in acest sens ne cerem scuze inca o data pentru neplacerile create.
Cu stima,
Andrei Postolachi
desi respect dreptul la replica, am si eu doua replici :
RăspundețiȘtergere1. decat sa investiti intr-o persoana care se straduie sa afle ce se mai barfeste pe bloguri despre Altex, mai bine investiti in clienti;
2. daca totusi mentineti aceasta pozitie (apropos, cum se numeste?), luati un feedback de la un ex-client/actual blogger : gramatica limbii romane ar necesita o imbunatatire...
cu stima pentru stradaniile dvs. si sinceritate,
Manuela Voicila
din surse sigure, altex este intr-o mare criza (datorii de peste 200 milioane euro).se incearca un plan de reorganizare, in care mai cer vreo 40 de milioane de euroi...Pune botul cineva?
RăspundețiȘtergere